花朵、乌鸦、水晶头骨。

Radioactive - Imagine Dragons

allseas's life:

Singer: @Imagine Dragon

(曲风音质动感强劲、这首美丽的歌让很多人沉醉)

(2012年被选为刺客信条3英国地区预告片的BGM)

(词曲被选为2013年3月29日北美上映的改编自小说《宿主》的科幻电影《宿主》主题曲及片尾曲)


专辑:《Night Visions》

歌曲:radioactive

歌词

Ohhhhhhhh (x4) 哦哦哦哦哦哦哦哦

I’m waking up to ash and dust. 我在灰烬和尘土中醒来

I’m wipe my brow and I sweat my rust 我擦拭着眉上的汗水感觉我快要生锈了

I’m breathing in the chemicals (breath hee) 我呼吸着化学物质(呼吸声......)

I’m breaking in. 我入侵着

I’m shaping up. 我计划着

Ejecting out of the prison bus. 逃出监狱的巴士

This is it the apocalypse. 这是天启

Whoa ohh.  哦哦哦

I’m waking up. 我醒来了

I feel it in my bones. 我感觉它在我的骨头里

Enough to make my systems blow. 足够让我爆炸

Welcome to the new age. 迎接新纪元

To the new age. 新纪元 

Welcome to the new age. 迎接新纪元

To the new age. 新纪元

Whoa ohh oh oh. 哦哦哦哦哦 

Whoa ohh oh oh. 哦哦哦哦哦

I’m Radioactive Radioactive. 我是放射性的

Whoa ohh oh oh. 哦哦哦哦哦

Whoa ohh oh oh. 哦哦哦哦哦

I’m Radioactive Radioactive. 我是放射性的

I raise my flag. 我举起旗帜

I got my clothes. 我穿好衣服

It’s a revolution I suppose. 我想这是一场革命

We’ll paint it red to fit right in. 我们会把它涂成红色,这正合适

I’m breaking in. 我入侵着

I’m shaping up. 我计划着

Ejecting out of the prison bus. 逃出监狱的巴士

This is it the apocalypse. 这是天启

Whoa ohh. 哦哦哦

I’m waking up. 我醒来了

I feel it in my bones. 我感觉它在我的骨头里

Enough to make my systems blow. 足够让我爆炸

Welcome to the new age. 迎接新纪元

To the new age. 新纪元

Welcome to the new age. 迎接新纪元

To the new age. 新纪元

Whoa ohh oh oh. 哦哦哦哦哦 

Whoa ohh oh oh. 哦哦哦哦哦

I’m Radioactive Radioactive. 我是放射性的

Whoa ohh oh oh. 哦哦哦哦哦

Whoa ohh oh oh. 哦哦哦哦哦

I’m Radioactive Radioactive. 我是放射性的

All systems go. 所有系统中

The sun hasn’t died. 太阳还没有死去

Deep in my bones. 深深的从我的骨头里

Straight from inside. 散发出来

I’m waking up. 我醒来了

I feel it in my bones. 我感觉它在我的骨头里

Enough to make my systems blow. 足够让我爆炸

Welcome to the new age. 迎接新纪元

To the new age. 新纪元。

Welcome to the new age. 迎接新纪元

To the new age. 新纪元

Whoa ohh oh oh. 哦哦哦哦哦 

Whoa ohh oh oh. 哦哦哦哦哦

I’m Radioactive Radioactive. 我是放射性的

Whoa ohh oh oh. 哦哦哦哦哦

Whoa ohh oh oh. 哦哦哦哦哦

I’m Radioactive Radioactive. 我是放射性的


评论
热度 ( 27 )

© 亚鲁揶 | Powered by LOFTER